Cesta za kvalitním spánkem není trnitá. Stačí ulehnout na kvalitní matraci

Potíže se spánkem v posledních měsících eviduje stále více lidí. Možná za to může aktuální situace, která venku stále převládá a koluje, možná za tím stojí jenom nekvalitní matrace. Pokud vás dlouhodobě trápí nespavost, která nepřináší nic dobrého (dostavuje se podrážděnost, také zdravotní potíže), je načase zjistit, jak docílit zdravého a kvalitního spánku. Pojďme si prozradit několik tipů, které vás konečně nechají v noci nerušeně spát a díky kterým se konečně uleví vaší fyzické i psychické stránce. 

Vyměňte matraci

Jak již bylo zmíněno, důvodů nekvalitního spánku může být vícero. Zatímco někoho trápí řada problémů, jiní spí na nekvalitní matraci, kterou stačí vyměnit. V současné době je nabídka na trhu opravdu pestrá. Nejoblíbenější jsou pěnové matrace, které se dokonale přizpůsobují člověku. Stejně oblíbené jsou však i pružinové matrace, jež se už dávno nerovnají těm, na kterých jsme spávali u babičky na prázdninách. Jsou daleko propracovanější, pohodlnější a po stránce kvality došlo k výraznému zlepšení. 

Vypěstujte si spací návyky

Aby došlo k upevnění vašeho spánku, je důležité synchronizovat své tělo s přirozeným cyklem. Jinými slovy si vypěstujte spací návyky, které kvalitu spánku jenom zvýší. Například si udržujte spací režim čili stravte denně zhruba stejnou dobu spánkem. Také si udržujte spánkovou rutinu čili choďte spát ve stejný čas, stejně tak se zhruba ve stejný čas probouzejte. 

Vyplňte den aktivitou

V dětství nás rodiče chtěli přes den co nejvíce utahat, abychom dobře spali. Je velká škoda, že toto v dospělosti příliš nedodržujeme. Abychom docílili kvalitního spánku, stačí, abychom byli aktivní přes den. Nemusíte však dlouhé hodiny trávit v posilovně. Stačí, když si dopřejete jenom delší procházku. I ta vás dokáže pořádně unavit.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.