Otázky, které je třeba si zodpovědět dřív, než se pustíte do vytváření mobilní aplikace

O mobilní aplikace je dnes velký zájem, a to především proto, že se blíží koronavirová krize. Pokud jste si říkali, že krize už nastala, tak to nejhorší podle analytiků teprve přijde. A řada firem se proto nyní nezaměřuje na látání děr, ale raději preferuje investici do věcí, které firmě pomohou. Například se investuje do zmiňovaných mobilních aplikací, protože právě mobilní aplikace mohou firmě i v době krize pomoct. 

Během krize se přece firmy budou doslova prát o zákazníky, proto svým zákazníkům musí být co nejblíže to půjde. A blízko jim budou v případě, že jim vytvoří takovou mobilní aplikaci na míru, která pro ně bude užitečná a kterou si zamilují na první pohled. Pokud se povede vytvořit jednoduchou, přesto přínosnou a užitečnou aplikaci, zákazník je lapen a bude u firmy nakupovat i v době koronakrize. Aplikace se mu totiž upozorní vždy ve chvíli, kdy má chuť nakupovat. 

Ovšem předtím, než se pustíte do vytváření mobilních aplikací nebo než požádáte firmu o vytvoření aplikace, je dobré si zodpovědět několik dotazů, od kterých se při tvorbě aplikací odpíchnete. 

Otázky, které je třeba si zodpovědět

  • Pro koho bude aplikace určená, kdo je koncovým uživatelem?
  • Zeptali jste se uživatelů, jestli by aplikaci uvítali, případně co by v aplikaci uvítali?
  • Pomůže aplikace vašemu byznysu?
  • Můžete si aplikaci dovolit, jste připraveni do ní investovat?
  • Pro jaké zařízení se bude aplikace vytvářet? Bude to iOS, Android nebo obojí?

Aplikace by měla mít přidanou hodnotu

Při vytváření mobilní aplikace je dobré sázet nejen na jednoduchost a přehlednost, ale také na to, aby uživateli (respektive zákazníkovi nebo klientovi) přinesla něco, co webové stránky nabídnout nemohou. Aplikace by měla být nejen užitečná, ale především by měla být nějakou přidanou hodnotu. Dodává majitel firmy na tvorbu mobilní aplikací, Libor Klapeč.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.