NovinkyZajímavosti

Současné trendy call center. Co nyní obnáší práce asistentky v call centru?

Práce v call centrech je stále poměrně oblíbená. Mluvíme o práci v teple, ve které stačí hlavně komunikovat se zákazníky. Pokud vás call centrum jako takové neláká, za zvážení stojí některá z volných pracovních pozic ve firmě Extéria. Co třeba práce asistentky? Ta by vás nelákala? Pokud ano, je třeba mít na mysli, že s trendy, které se týkají call center, se se vší pravděpodobností setkáte i v této profesi. Komunikace se zákazníky, klienty nebo konečnými spotřebiteli bude tou hlavní náplní. 

Dnes se s klienty komunikuje různými formami

Jedním z trendů dnešních call center je takzvaná multichannel komunikace. Jinými slovy – s klienty se dnes komunikuje desetkrát jinak než před lety. Sice jsou stále oblíbené telefonické hovory, ale mnozí preferují hlavně e-mailovou komunikaci. Stále využívanější jsou i webové chaty, které vyskočí vždy, když člověk zavítá na internetovou stránku, nebo jistý comeback zažívají textové zprávy, které jsou využívané hlavně ve chvíli, kdy se řeší s klientem nějaký aktuální problém. 

Kroky vedoucí k zákaznické spokojenosti

I když se říká, že klient je vždy na prvním místě, ještě donedávna tomu tak nebylo. Na negativní recenze se nekladl důraz, ale když se zjistilo, že komunikace i na takové názory nám zvyšuje prestiž, postoj se změnil. Úkolem nejedné asistentky tak bývá zajistit zákaznickou spokojenost. To, co mělo dávno platit, ale neplatilo, se nyní dostává do popředí. Čili skutečně se zákazník začíná stavět na první post žebříčku priorit. 

Podle posledních průzkumů stále více firem sleduje a měří zákaznickou zkušenost. Usiluje se zároveň o zkvalitňování veškerých služeb a zvyšuje se spokojenost klientů různými způsoby. 

Pozor na GDPR

Jakožto asistentka musíte mít stále na paměti i GDPR. Mnohé společnosti na to pamatují a soubor GDPR mají na webové stránce vyvěšen, přesto je důležité to mít stále na paměti. Mluvíme o jakémsi novém rámci ochrany osobních údajů, jehož cílem je chránit a hájit práva občanů Evropské unie proti neoprávněnému zacházení s jejich osobními daty.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *