Jídlo a hubnutí. Co skutečně funguje?

Nejeden odborník tvrdí, že hubnutí, respektive přibírání je výsledkem našeho jídelníčku. Pokud pravidelně konzumujete zdravé potraviny, máte podle všeho hubnout. Jenže ono to někdy nejde. Pokud jíte zdravě, ale přesto nehubnete, možná se ptáte, kde je chyba či problém. Pokud navíc kombinujete správné pohybové aktivity, pak byste logicky hubnout měli, ovšem výsledky se zkrátka stále nedostavují. Nabízí se proto otázka, po čem se nejvíce hubne? 

Jídelníček je třeba sestavit tak, abyste po něm hubli. Jen se nabízí otázka, co tedy musí v jídelníčku být, co v něm nesmí chybět. Aby už hubnutí nebylo takovou záhadou, prozradíme vám pár tajemství.  

Bílkoviny musí být v každém jídle 

Pokud chcete zhubnout, musíte přidat bílkoviny do každého jídla. Přes to nejede vlak. Pokud si kupujete nějaké potraviny v supermarketu, nezapomínejte si číst složení. Bílkoviny jsou potřebné, když budou v každém jídle, uvidíte brzy výsledky. Bílkoviny najdeme například v rybách, v masu, také v kvalitní šunce nebo v kvalitní sýru, také je najdeme v mléčných výrobcích nebo třeba ve vejcích. Jsou tyto potraviny součástí vašeho jídelníčku? 

Když ovoce, tak s nižším obsahem cukru 

Máte ve svém jídelníčku dostatek ovoce? Možná často konzumujete ovoce, které v sobě skrývá velké množství cukrů. I když sice takové ovoce konzumujete jenom dopoledne, tělo může mít i během odpoledne problém se spalováním těchto cukrů. Vyhněte se tedy nadměrné konzumaci banánů, které jsou velmi sladké, ale raději je nahraďte citrusy, jablky, ananasem nebo třeba lesním ovocem, v němž se moc cukru neskrývá.  

Odstraňte prázdné kalorie 

Sice se říká, že tělo nerozezná dobré kalorie od těch špatných, na druhou stranu proč své tělo zahlcovat těmi prázdnými kaloriemi, které našemu tělu stejně nic nedají? Vyhoďte tedy ze svého jídelníčku prázdné kalorie, jako jsou brambůrky, oplatky nebo jiné sladkosti či samozřejmě sladké šťávy a drinky. 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *